Sick - Reisverslag uit Notodden, Noorwegen van Sanne Hekman - WaarBenJij.nu Sick - Reisverslag uit Notodden, Noorwegen van Sanne Hekman - WaarBenJij.nu

Sick

Blijf op de hoogte en volg Sanne

20 Januari 2013 | Noorwegen, Notodden

Ok. Korste verslag tot nu toe. Maandag begon goed: skiën. Jeej, mijn nieuwe meest favouriete hobby. (kleine voetnoot: Annemarie en ma hebben me gewoon ongegeneert uitgelachen, voor een kleine vijf minuten - omdat ik geen zesde zintuig voor langlaufen heb).

We moesten voetballen met ski's aan, tikkertje spelen, en andere rare fratsen uithalen. Conclusie: naast spierpijn heb ik nu ook enkele blauwe plekken. S'avonds zouden we wat spellen doen, maar ik voelde me niet top fit. En ja hoor, dinsdag ochtend had ik een fikse keelontsteking te pakken. Niet kunnen slikken, warm, koud, warm, zweten en suisende gehoorgangen. Een heerlijke week lag voor me: in bed. Tot vrijdag heb ik in m'n bedje gelegen maar sindsdien gaat het weer bergopwaarts.

Zaterdag avond ben ik naar Les Miserables geweest, prachtige film waarin alles gezongen wordt. Dat is in het begin wat vreemd, maar went wel. Het decor is prachtig en er zitten razend goeie acteurs in. Daarna ben ik met dezelfde dames (Meg, Trina en Amber alledrie USA) nog even langs de supermarkt gegaan om ingredienten te shoppen voor brownies. Dus hebben we om 9 uur s'avonds nog staan bakken en onder het genot van een bak thee ons vergrepen aan deze overdosis chocolade. Het was super gezellig en ik lag een beetje saai op tijd in m'n bedje.

Hopelijk beloofd deze week wat beters. We gaan ons eerstse tocht plan definitief maken. Ik kan niet wachten.

dikke kus Ha det bra! En succes met jullie winter weer. Sterkte aan alle mensen die met de trein moeten en straks uren in de file staan :)

  • 21 Januari 2013 - 11:13

    Annemarie:

    moet alweer lachen als ik je verhaal zo lees. met je tikkertje

    This hier een groot drama met het weer, zit nu in de klas met één iemand anders.
    ligt redelijk dik pak hier.

    Kon vandaag mn rijbewijs ophalen, maar mam durfde neit naar vriezenveen met me :(

    Nja spreek je snelx

  • 21 Januari 2013 - 14:44

    Mama:

    Blij dat je er weer helemaal bent,je kunt er weer tegen aan!!liefs en een dikke zoen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 14 Maart 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 16676

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2012 - 01 Januari 2013

Outdoor, Eco-philosophy & Norwegian Culture

01 Juni 2010 - 02 Augustus 2010

Backpack USA

Landen bezocht: